Contatore di persone di vendita |EATACSENS.net - Leaders in u conte di persone!

SISTEMA PREMIU INTERNAZIONALE
U nostru sistema di conte di persone EATACSENS hè digià stallatu in millaie di catene più prestigiose di magazzini di vendita, grandi centri commerciali, musei è strutture esterne in u mondu.

LEADERS IN POPLU COUNTING
CONTE AUTOMATIQUE INTELLIGENTE
Prufessiunale è assequible sistema di cuntamentu di persone d'alta precisione.Nisun cunsumu di larghezza di banda.Dati in tempu reale è diversi intervalli di registrazione.

DETECTION GENDER
Sistema integratu in u stessu contatore per detectà u genere di i vostri clienti reali è potenziali.Eseguite l'azzioni di marketing immediata.

ETÀ GENERE

STAFF EXCLUSION FROM COUNTING
Avemu furnitu è ​​guarantisci u cuntu più precisu, grazia à l'esclusione di u persunale di u magazinu.

IMPIEGATI (1)

CAPACITÀ DI VENDITA IN TEMPU REAL
Una suluzione chì permette di determinà in ogni mumentu u numeru di clienti per zona di u vostru Retail.

ANALISI, DISPLAY E RECUPERAZIONE DI TUTTI I DATI
Tuttu u flussu, l'occupazione è i tassi di cunversione di u vostru Retail, presentati in modu faciule è intuitivu cù: EATACSENS Retail Suite.

INTEGRAZIONE E PRIVACY GUARANTEED
Si integra senza prublemi à i vostri strumenti BI.U nostru sistema pixelatu esclusivu, guarantisci a privacy è u rispettu di i regulamenti GDPR.

POPLE COUNTER FOR RETAIL - VANTAGGI
Portate più ingressu è benefici diretti in a gestione di u vostru retail cuntendu l'affluenza di i clienti in a vostra tenda utilizendu u nostru software Retail Web Report™.
I dati catturati da i contatori di persone installati in l'accessi principali è l'internu di u cumerciu, aiutanu à migliurà e strategie di marketing, studià i tassi di cunversione, raffinà u mira è aumentà a vendita.

Installendu u nostru contatore di persone in Retail, ùn puderete micca solu cuntrullà u trafficu di i clienti in tempu reale, pudete ancu determinà u massimu è l'ore minimu di afflussu, a fascia di età è u sessu di i clienti è pudete ancu escludiri u vostru persunale. da u cunti , per ottene una affidabilità di e dati, superiore à 97%.

Cù u nostru contatore di persone per u retail è l'analitiche furnite cù u nostru software Retail Web Report ™, pudete avè tutte e dati chì avete bisognu di i vostri clienti è u so cumpurtamentu in a vostra tenda.

Installa u più prestu pussibule a suluzione tecnologica più intelligente per u conte di persone è a capacità in tempu reale da a cumpagnia di punta in u settore.

EATACSENS.NET vi prupone hardware è software di cunta cù a più alta qualità, una guaranzia d'installazione prufessiunale è un supportu post-vendita senza paragone in stu tipu di suluzioni.

People counter Retail hà migliaia di installazioni in catene di vendita in u mondu.Cuntemu e persone in i retail, grazia à l'infurmazioni furnite da i dispositi di cattura di l'ultima generazione.

Tutte l'infurmazioni seranu dispunibuli è detallati per ogni dipartimentu di a vostra cumpagnia, da qualsiasi dispositivu, è attraversu Retail Web Report u software più premiatu, chì unifica tutte l'infurmazioni, mostrà intuitivamente per l'analisi.

CONTE GRUPPI

AUMENTA E VENDITE
Dati per determinà u rapportu trafficu / cumpratore, u fatturatu per visitatore è a tarifa di cunversione.

COLLECT DATI AFFIDABILI
Accede à u vostru pannellu di cuntrollu per: Conte di persone, analisi di tendenza, analisi di tipologia di i clienti ...

MIGLIOR PIANIFICAZIONE RETAIL
Verificate u successu di e vostre strategie di marketing è assignate in un modu megliu, i calendari di u vostru persunale.


Tempu di post: 28-Jan-2023