Vantaggi essenziali di i contatori di persone per i magazzini di vendita

Ancu s'è e persone chì cuntanu i tecnulugichi sò stati dapoi qualchì tempu, micca tutti i rivenditori ne prufittanu sanu.In fatti, parechji prupietari ùn anu ancu cunsiderà una necessità - è in questu, inevitabbilmente cundannanu i so magazzini per esse menu successu di ciò chì puderianu.

Infatti, avè un contatore di persone hè essenziale per i rivenditori di ogni dimensione, ma hè soprattuttu impurtante per i picculi imprese chì ùn anu micca u benefiziu di analizà e dati da numerosi posti quandu piglianu decisioni cruciali.Quandu s'utilice in modu intelligente, un contatore di persone pò furmà a vostra attività in parechje manere altru ch'è solu furnisce infurmazioni nantu à u trafficu di pede.

Quì sottu, facemu un ochju à i più grandi benefici di e persone chì cuntanu suluzioni è cumu pudete aduprà e dati di u trafficu di pede per piglià a vostra attività à u prossimu livellu.

Dashboard

Cliccate quì per scopre cumu una soluzione di cuntà di persone cum'è pò aiutà vi capisce i dati di u trafficu di u pede è cumu aduprà per piglià decisioni cummerciale più prufittuali.

1. Fornisce insight in u cumpurtamentu di i clienti
Se vulete capisce più nantu à i vostri clienti senza invistisce una tonna di tempu è soldi, un contatore di persone hè a suluzione perfetta per a vostra attività.

Un contatore di porta amichevule à u budgetu situatu vicinu à l'entrata di a vostra tenda vi furnisce una ricchezza di dati riguardanti quanti clienti entranu in a vostra tenda in ghjorni specifichi di a settimana è quali sò i vostri tempi di punta.

L'analisi di e dati di u trafficu di pede vi permette di guardà a vostra attività da una perspettiva diversa - quella di u cliente.Per esempiu, pudete truvà chì u trafficu di u vostru magazinu ferma fermu durante i ghjorni di a settimana, ma picchi in u weekend, o pudete scopre chì avete più visitatori à meziornu cà in u dopu meziornu.

Armatu di sta infurmazione, pudete implementà cambiamenti assai necessarii, cum'è l'assunzione di staff supplementu o l'aghjustà l'ore di funziunamentu di a vostra tenda.

retail-analytics-clothing-store

2. Aiuta à ottimisà a pianificazione di u persunale
Parlendu di u vostru staffu in a tenda, a maiò parte di i gestori di vendita sanu chì u persunale di pianificazione implica un equilibriu bellu: Ùn vulete micca avè troppu pocu o troppu persone in u pianu in ogni mumentu.Sè avete difficultà per gestisce i vostri orari settimanali o mensili, un contatore di i clienti pò esse solu l'aiutu chì avete bisognu.

Utilizendu un contatore di porta per misurà u trafficu di a tenda, pudete vede quandu sò i vostri ore è i ghjorni più occupati, assicurendu d'avè abbastanza persunale in tenda per aiutà i clienti in quelli tempi.À u cuntrariu, pudete aduprà e dati di u trafficu di u pede per determinà quandu avete u menu di visitori in a tenda, dopu pianificà solu l'impiegati chì anu da esse quì à quellu tempu.

3. Permette di misurà i tassi di cunversione di i clienti
Se vulete misurà i tassi di cunversione - o u numeru di cumpratori chì facenu una compra trà tutti i clienti chì entranu in a vostra tenda in un ghjornu determinatu - un contatore di clientella hè una necessità chjave per a vostra attività.Dopu tuttu, se ùn sapete quante persone entranu in a vostra tenda, cumu pudete sapè quale percentuale hà fattu una compra?

A bona nutizia hè chì pudete integrà un contatore di porta cù i vostri dispositi punti di vendita (POS) per vede i tassi di cunversione di i clienti in un formatu faciule da leghje.Se i vostri numeri di cunversione sò bassi, pudete piglià passi per migliurà a vostra attività di vendita, sia cuncentrazione nantu à a selezzione di merchandising, i prezzi, u layout di a tenda, o u serviziu di u cliente.

dor-dashboard-conversion

4. Vi aiuta à misurà è migliurà i sforzi di marketing
Sia chì sceglite di prumove i vostri prudutti o campagni di vendita via annunzii in linea, publicità TV o radio, o annunzii stampati in ghjurnali è riviste, probabilmente vulete sapè quantu i vostri sforzi di marketing anu pagatu.Tradizionalmente, i gestori di vendita si focalizeghjanu nantu à i figuri di vendita per calibre l'efficacità di e so campagni, ma grazia à l'aumentu di e persone chì cuntanu solu suluzione, a vendita ùn hè più l'unica metrica per misurà u successu di marketing.

Incruciendu l'infurmazioni di u trafficu di a tenda cù i vostri figuri di vendita, pudete capisce megliu cumu i clienti percepiscenu e vostre campagne di marketing.Un jingle TV accattivante porta più persone in a vostra tenda, ancu s'ellu ùn anu micca tutti fà una compra?Avè un contatore di i clienti vi aiuterà à risponde à e dumande cum'è questu cù una precisione più grande chè guardà i figuri di vendita solu.

Ancu s'è vo site un picculu retailer senza assai esposizione à i media, un contatore di porta pò aiutà à calibre l'efficacità di a vostra visualizazione di a finestra, l'elementu più fundamentale in u marketing brick-and-mortar.Se truvate chì un stile di visualizazione particulari attira più clienti, pudete fà più di ciò chì risona cù u vostru audience per mantene l'interessu in a vostra tenda.

5. Permette di capisce cumu i fatturi esterni affettanu a vostra attività
Un contatore di persone ùn hè micca solu utile per calculà u numeru di visitatori di u ghjornu;pò ancu esse un strumentu chjave per capiscenu tendenzi più grandi chì afectanu a vostra attività.Quantu più accumule i dati di u trafficu di u magazinu, u megliu puderà vede quale fattori affettanu a vostra attività fora di u vostru cuntrollu.

Dite chì avete una settimana di clima inclemente è truvate chì assai pochi persone visitanu a vostra tenda durante quelli sette ghjorni - pudete optà per fà una vendita in linea per cumpensà e vostre perdite.O, se truvate chì un avvenimentu particulari in a vostra cità porta più clienti in a vostra tenda annu dopu annu, pudete incrementà i vostri sforzi di publicità prima di l'avvenimentu per maximizà i vostri profitti durante quella breve finestra di tempu.

6. Vi dà l'uppurtunità di pianificà in anticipu
Per custruisce nantu à u puntu sopra, un contatore di u cliente pò esse un strumentu integrale per pianificà in anticipu in a vostra attività di vendita.Se sapete quandu sò i vostri ore di punta, i ghjorni è ancu e settimane, pudete preparà bè in anticipu per assicurà chì quelli tempi sò senza stress quant'è pussibule per voi è i vostri clienti.

Assumimu chì avete una tenda chì hè particularmente occupata intornu à e vacanze ogni annu.Analizendu i dati di u trafficu di pede, pudete avè un sensu di quandu i clienti cumincianu i so shopping di vacanze - se a vostra tenda principia à attirà più visitatori à a fini di nuvembre, questu significa chì duverete aghjurnà u vostru inventariu, u persunale è i sforzi di marketing bè prima. chè questu per esse sicuru d'esse ben fornitu è ​​ben equipatu prima di a corsa di vacanze.

7. Permette di valutà è paragunate u rendiment in parechje magazzini
Se dirige una impresa cù più di un locu, un contatore di trafficu di pede hè ancu più vitale per u vostru successu di ciò chì avete pensatu.Mentre i cummercializatori cù una sola tenda impieganu e persone chì cuntanu solu suluzione per maximizà u successu di una sola tenda, quelli chì gestiscenu parechje magazzini anu l'uppurtunità di paragunà e dati di trafficu di pede da numerosi lochi per determinà e aree di migliione à un ritmu assai più veloce.

key-performance-indicators-retail

Dashboard - Tassi di cunversione

Cù i contatori di persone integrati in u vostru sistema POS in parechje locu, pudete uttene infurmazioni preziose cum'è u trafficu di a tenda, i tassi di cunversione, u valore mediu di transazzione è e vendite totali.Paragunendu sti dati, pudete facilmente vede quale magazzini funzionanu bè è quali sò sottumessi - pudete tandu pruvà à implementà l'aspetti più riesciuti di i vostri magazzini chì facenu bè in i vostri altri lochi.

8. Informa e vostre decisioni di espansione cummerciale
Diciamu chì avete digià unu o più rivenditori di successu, è chì cercate di espansione in novi lochi.Quì, i dati di u trafficu di pede ponu dinò aiutà à piglià a decisione bona per a vostra attività.

Analizendu u trafficu pede è i dati di cunversione di i clienti da i vostri magazzini esistenti, pudete stabilisce punti di riferimentu per l'affari futuri è valutà se e novi opportunità chì trovate sò adattate per voi.

Per esempiu, pudete paragunà i dati di u trafficu di strada da i pussibuli novi posti per vede s'ellu vi daria u listessu trafficu di pede cum'è i vostri altri magazzini.Chì puderia significà a diffarenza trà l'apertura di u vostru novu locu in un centru cummerciale versu u centru di a cità - una scelta chì avarà sicuramente un impattu longu nantu à u fondu di a vostra cumpagnia.


Tempu di Postu: 28-Jan-2023